over ons

Stichting Busclub is er voor iedereen met geldzorgen die daarvan af wil. De busclub is een veilige omgeving om te oefenen met financieel gezond gedrag. We checken maandelijks bij, en met elkaar, of de vaste lasten betaald zijn. Dat vermindert geldstress. Het doel van de stichting is mensen bij elkaar te brengen en hen zo veel mogelijk financieel zelfredzaam te maken en te houden. Op de club kan iedereen ervaringen uitwisselen, elkaar helpen en advies geven.

Busgeld

De stichting voorziet in een (bescheiden) oefenbudget, en spaarpotje van 30 euro per maand. Dat busgeld is afkomstig uit donaties van particulieren, fondsen en bedrijven. Busgeld is mede bedoeld als armoedebestrijding.

Het bestuur heeft drie leden. Er is een vacature voor de voorzitter

Karin van Wolde, penningmeester en secretaris

Marjorie Malbons, algemeen bestuurslid

Hans Abbink, algemeen bestuurslid

Ada van Dijk organiseert en coördineert busclubs.

Contact

Mail naar bestuur@stichtingbusclub.nl. Of neem contact op met Ada op 06 28361403, mailadres ada@stichtingbusclub.nl